Labels

18/04/2017

Zaproszenie do akcji kulinarnej: "Czuję miętę" II - czyli mięta w mojej kuchni

#SmakołykiAngeli  #leprelibatezzediangela  #angelasdelicacies


Czujesz miętę? Jeśli tak, serdecznie zapraszam do kolejnej edycji mojej akcji kulinarnej na durszlak.pl (od 25 kwietnia do 25 maja 2017 r.)


W zeszłym roku do pierwszej edycji akcji "Czuję miętę" - czyli mięta w mojej kuchni  zostało zgłoszonych 18 ciekawych przepisów ze świeżą jak i suszoną miętą. I w tym roku czekam na Wasze odświeżające pomysły z miętą w roli głównej, ale też z miętą jako składnikiem dodatkowym. Jakie właściwości ma mięta z pewnością wiecie, w razie wątpliwości, zajrzyjcie na baziolka.pl

Kliknij w banerek poniżej i przyłącz się do akcji kulinarnej pachnącej miętą:

Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.

   Czuję miętę (II) - czyli mięta w mojej kuchni

Czuję miętę (II) - czyli mięta w mojej kuchni

No comments:

Post a Comment